Fit podwieczorek

Fit podwieczorekZarówno podwieczorek jak i 2 śniadanie są tak samo ważne. Mimo, że są to posiłki, które jemy pomiędzy głównymi daniami to nie możemy o nich zapominać. Nasz przed-kolacyjny rytuał służy podtrzymywaniu odpowiedniego stężenia glukozy oraz zapobieganiu powstawania głodu. Kaloryczność 2 śniadania jak i podwieczorku powinna wynosić 10% całkowitej dziennej ilości energii. Rozumiemy, że bardzo często po pracy lub szkole nie macie siły na przygotowywanie kolejnego posiłku i wolicie zjeść coś na szybko, jednak my również chcemy zaproponować wam szybkie, zdrowe a za razem smaczne propozycje na podwieczorek: 1) Intensywnie czekolady FIT deser - jeśli potrzebujecie chwili rozkoszy i zjedzenia czegoś słodkiego - to przepis dla was. Należy zmiksować 2 banany, 200 g jogurtu naturalnego. 1/4 szklanki mleka, 5 łyżeczek gorzkiego kakao oraz wcześniej rozpuszczoną i przestudzoną żelatynę. Deser musi po leżakować chwile w lodówce. Później możemy podawać go z orzechami, wiórkami kokosowymi, suszonymi daktylami oraz miodem. 2) Chleb razowy lub żytni a na niego, kiełki, ugotowane na twardo jajko i pomidor 3) Sałata, pomidor, papryka i jako główny składnik – ser feta, polać sosem winegret. 4) Jajko gotowane twardo pokrojone w kostkę, sałata, dowolne lubiane przez Ciebie warzywa i sos czosnkowy.