Zdrowe przekąski

Zdrowe przekąskiZdrowa dieta powinna posiadać 5 posiłków dziennie. Pomiędzy śniadaniem a obiadem oraz obiadem a kolacją często sięgamy po różne batoniki lub ciasteczka kupione w sklepie. Warto temu zaprzestać, jeśli chcemy się zdrowo żywic. Niezdrową przekąskę możemy zastąpić jogurtem naturalnym, owocami, warzywami lub garścią bakalii. Można również sięgnąć po wafle ryżowe. Kiedy najdzie nas ochota na coś słodkiego łatwo możemy zrobić zdrowe ciasteczka. Potrzebne są tylko: płatki owsiane, miód, orzechy laskowe, orzechy włoskie, rodzynki, żurawina, jajko. Bakalie możemy modyfikować zgodnie z naszymi preferencjami. Wszystkie składniki mieszamy, aż postanie gęsta masa. Nagrzać piekarnik do 180 stopni. Uformować łyżką ciastka i położyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Włożyć do piekarnika i wyciągnąć, gdy będą zarumienione. Miedzy posiłkami można również wypić sok ze świeżych owoców, który doda nam energii. Polecana jest również zielona herbata, dzięki której nasz metabolizm będzie przyspieszony.